Profil

Név:
Alfi
Kor:
20
Otthon:
Százhalombatta
Magasság/Tömeg:
6'1"/158,5lbs
Mottó:
Life won't wait

darkjebus @ Last.fm

Nincs megjeleníthető elem

Stats @ Last.fm



Kétikszes nap

2008.04.28. 01:49 fourteen

Nos, 20 éves lettem. Persze nem változott semmi, csak egy szám. Régen viccelődtem vele, hogy 20 fölött nincs élet, most kiderül. Mindenesetre mostanában elég unalmas minden, leginkább csak játszom. Látszik is, nem nagyon írok. Pedig szeretek, csak egyszerűen nincs miről. Gondolkozom egy fikció blogon, de egyelőre nincs sok ötletem. Na mindegy, nem csináltam semmit ma. Voltam nagyszüleimnél, de csak aludtam ott is... Neo jó volt, illetve én még nem láttam őket élőben és ezért különleges volt és egyszerre fura. Élveztem, bár ez nem hiszem hogy látszott rajtam, mert nem sok kedvem volt lenni sem. Zsuzsival beszélgettünk csomót, aztán megint elkezdett fájni a foga és utána tök rossz volt a kedve. (ami mondjuk teljesen érthető) Nagyjából ekkortájt jöttem haza, miután vége lett a Neonak. Köszi mindenkinek aki ott volt, aki meg nem jött el, pedig megtehette volna... hát inkább nem is mondok semmit. Ma beszéltem Ágival, aztán játszottam. Megígérte, hogy felhív, de végülis nem tudtunk beszélni, mert ikszben voltam és hát ott nincs térerő.
A tévében egész jó műsor van/volt ma, mikor hazaértem már ment az Indiana Jones, utána egyből kezdődött az Amerikai Szépség, most meg az Egy Sorozatgyilkos Nyara című filmet nézem, ami kurva jó. Ezután valószínűleg megnézem a Charles Manson Superstar-t, amit éjjel szedtem, és egy dokumentum-/interjúfilm, állítólag elég vicces.
Holnap Last Minute.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://luckyfourteen.blog.hu/api/trackback/id/tr31444789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr.bubsy (törölt) 2008.04.30. 11:53:34

kitettem az extra.hu-s oldalad linkjét az új honlapomra.
csekkold le, és ha van kedved dobd ki valahogy a linkem:
bubsysphotos.extra.hu/
süti beállítások módosítása