Profil

Név:
Alfi
Kor:
20
Otthon:
Százhalombatta
Magasság/Tömeg:
6'1"/158,5lbs
Mottó:
Life won't wait

darkjebus @ Last.fm

Nincs megjeleníthető elem

Stats @ Last.fm



You've been hitting the heartbreaks honey...

2008.09.05. 14:45 fourteen

Gondolhatná az ember, hogy megint szerelmes lettem és megint nem jött össze. Nos ilyesmiről nincs szó, de nem kellemesebb a helyzet (pedig szerelmes vagyok). Igazából csak bosszantó változást észleltem pár ember magatartásában, ami homlokegyenest ellentétes irányba vitte a kapcsolatunkat, mint amilyennek indult. Mindez egyik napról a másikra, minden különösebb ok nélkül. Lehet, hogy rosszul mértem fel ezt az irányt, és nem is mozdult sehova a kapcsolat, csak elbeszéltünk egymás mellett. Mindenesetre ezt az eshetőséget nem tartom valószínűnek, de akármi történt, igazán megbántott a dolog, s nem szoktam ilyesmivel foglalkozni, de ez tényleg nagyon rosszul esett (és naponta rosszul esik).

Ezzel le is írtam a post címe által összefoglalt tapasztalatomat, rátérnék az életemre (ami most sem sokkal jobb, mint eddig): Elkezdődött a suli és vele együtt a korán kelés és a roppant korán fekvés. Ez a tény, és az imént felvázolt helyzet elegendő volt ahhoz, hogy elmenjen a kedvem mindenféle interakciótól a környezetem felé. Legalább oda tudok figyelni előadásokon és szemináriumokon, mert tök egyedül vagyok. Egész jól bírtam eddig a dolgot, remélhetőleg sikeresebb lesz, mint az eddigi próbálkozásaim a felsőoktattatás terén.
Ma láttam kétszer is azt a lányt aki egy ideje roppantul tetszik, de valószínűleg soha nem lesz bátorságom leszólítani, úgyhogy ezt a témát át is ugrom, mert van egy lány akit viszont nem ismerek személyesen, de nagyon jókat szoktunk beszélgetni msn és ez nálam fontos szempont, mint olyan. Szóval igazán most jön elő a post elején vitatott szerelem kérdés.
Tegnap felraktam a SPORE-t. Nagyon jó. Csak ajánlani tudom, még ha néha kicsit vontatott is, mindig egyre jobb és jobb lesz, ahogy előrehaladtok, próbáljátok csak ki!
Ennyi volt a móka mára, zárul Alfi mókatára, remélhetőleg nem sok időre, de ezt majd az élet alakítja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://luckyfourteen.blog.hu/api/trackback/id/tr31649788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása