Profil

Név:
Alfi
Kor:
20
Otthon:
Százhalombatta
Magasság/Tömeg:
6'1"/158,5lbs
Mottó:
Life won't wait

darkjebus @ Last.fm

Nincs megjeleníthető elem

Stats @ Last.fm



Reboot

2009.03.10. 00:24 fourteen

Többen kérdezték írok-e mostanában blogot, s ha igen akkor hol. Nos volt egy próbálkozás a másik tárhelyemen, (http://www.str8outta2440.org) de ez rövid életűnek és instabilnak bizonyult, ezért nem írtam egy darabig. Mostanában viszont megjött a kedvem megint, bár nem sokkal mozgalmasabb az életem, vagy inkább semennyivel, de azért megpróbálok majd tartalmas lenni. A jelenlegi státusz magában foglal némi fogfájást, lustaságot és South Park nézést. Tévéről jut eszembe, a minap meglepő felfedezést tettem, mikor a port.hu-t vizslattam. A TV6 ugyanis műsorra tűzte az American Dad!-et, ami köztudomásúlag nagyon közel áll a szívemhez. Sajnos a szinkronban nem csalódtam, elég ratyi lett, de ez lehet hogy annak tudható be, hogy roppant elfogult vagyok a kedvenc rajzfilmeimmel szemben. (Bár a Family Guy egész könnyen vette az akadályt)
Továbbá az említett csatorna elkezdte adni a King of the Hill című rajzfilm-sorozatot, amiről eddig csak hallottam, de nem éreztem kellő motivációt, hogy belenézzek, ám így könnyen meglehet, hogy meg fogom tenni, ugyanis ahogy elnéztem naponta van rész. Majd holnap kiderül milyen, ha hazaérek addig.
Most azonban lefekszem aludni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://luckyfourteen.blog.hu/api/trackback/id/tr57992699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eva294 2009.03.13. 16:55:32

Sziasztok!

Közeleg március 15-e. Küldök egy videót, érdemes lenne akár a blogba is feltenni, mert tanulságos...
www.youtube.com/watch?v=ckMHL3CclsU
süti beállítások módosítása