Profil

Név:
Alfi
Kor:
20
Otthon:
Százhalombatta
Magasság/Tömeg:
6'1"/158,5lbs
Mottó:
Life won't wait

darkjebus @ Last.fm

Nincs megjeleníthető elem

Stats @ Last.fm



Még hogy reboot

2009.03.16. 13:32 fourteen

Bocsánatkéréssel tartozom a nulla embernek aki olvassa a blogom (legalábbis nagyjából ennyinek) mert ígéretemhez hűtlenül egy büdös szót sem írtam a blogba az előző pár napos bejegyzés óta. Nos ez lényegében azért van, mert egész álló nap xboxozok. Eddig nem tartottam magam kockának, de lassan be kell látnom, hogy azzá válok. Bár igazából semmi program nincs, ami miatt kimozdulhatnék, vagy legalábbis nem tudok erről. Igaz pénteken elmentem itthonról, de az nem hiszem, hogy számít, mert máshol xboxoztam. Térjünk az újdonságokra! Először is, szerdán vettem Guitar Hero 3-at, kontrollerrel, mert olcsó volt. Végigtoltam easy-n hamar, a medium meg egyelőre nem megy, a köcsög Muse miatt. Soha nem szerettem azt a zenekart, mostmár kevésbé. Ellenben a Killers-től a When you were young-ot, és a Black Sabbath-tól a Paranoidot hibátlanul küldöm, szóval nem vagyok reménytelen. Ezután történt meg a máshol xboxozás, ahol Atekkal diadalmaskodtunk mindenben, amit csak játszottunk, bár ez valamennyire betudható az ellenfeleink tapasztalatlanságának. Nyomtunk Top Spin 3-at, NHL-t, meg természetesen GH3-at. Valamint Atek ellen játszottam egy Blitz meccset, abban én nyertem. Másnap egész nap döglöttem és American Dad-et néztem, utána pedig Guitar Hero World Tour-oztam, azt is végigtoltam basszusgitárral easy-n, aztán visszaadtam Ateknak majd megszerzem magamnak. Tegnap óta CoD WaW-ozok és egész belejöttem. A héten elvileg veszek deszkát, de gondolkodom, hogy kell-e nekem Element, vagy inkább vegyek olcsóbban Speed Demons-t, kezdeni úgyis mindegy... Valami lesz. A héten. Plusz megint megyek a fogászatra, mert mint tavaly nagyjából ilyenkor, megint feldagadt a pofám, úgyhogy megint felvágják és megint sírni fogok, mert nem kapok fájdalomcsillapítót. Ó már előre tartok ettől, főleg, hogy randim is lesz a közeljövőben, akármilyen hihetetlen, és egy élő lánnyal! OMG, változnak az idők...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://luckyfourteen.blog.hu/api/trackback/id/tr381005370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása