Profil

Név:
Alfi
Kor:
20
Otthon:
Százhalombatta
Magasság/Tömeg:
6'1"/158,5lbs
Mottó:
Life won't wait

darkjebus @ Last.fm

Nincs megjeleníthető elem

Stats @ Last.fm



Ez egy ilyen hétfő volt.

2008.07.21. 21:52 fourteen

Hogy milyen hétfő volt? Rossz hétfő volt. Illetve hétfőnek tökéletes hétfő volt. Keddnek vagy szerdának például túl hétfő lett volna. Vasárnapnak meg még alig-hétfő. Persze így annyira nem volt rossz, de jónak sem nevezném. Ellenben a múlt hét is rossz volt. Ezek a napok mostanság nem jók. A retro buli például gyalázatos volt. Kifejezetten kellemetlen emberek, rossz zene és igen lapos hangulat jellemezte ezt az összejövetelt. Nyilván ez volt az oka, hogy 1-kor már itthon voltam. A tegnap kifejezetten unalmas volt. Estig aludtam, este pedig lementem. Ettem rengeteget, majd fáradtan hazabandukoltam. Itthon persze még nem aludtam el, de nem sokat időztem lefekvés előtt. Állítólag vihar is volt, de akkor már aludtam. A mai nap meg... Sorozatokat néztem, aztán kajáltam, aztán tévé+msn. Felháborítóan rossz a szinkronja a Deadwoodnak, persze meglehet, hogy csak azért, mert már megszoktam az eredeti hangot. Ellenben mind a Flashpoint, mind a Generation Kill kiérdemelte a második rész letöltését, szóval új sorozatok kerültek a listára. O-M-G.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://luckyfourteen.blog.hu/api/trackback/id/tr24578951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása