Profil

Név:
Alfi
Kor:
20
Otthon:
Százhalombatta
Magasság/Tömeg:
6'1"/158,5lbs
Mottó:
Life won't wait

darkjebus @ Last.fm

Nincs megjeleníthető elem

Stats @ Last.fm



Még mindig a régi nóta

2008.09.27. 21:00 fourteen

Miszerint mostantól több időt szentelek a blogra. Hiába rímelt ez a mondat, sajnos soha nem tudok eleget tenni a saját ígéretemnek, illetve fogadalmamnak. Sajnos egyszerűen nincs kedvem írni. Illetve lenne kedvem, de sokszor eszembe sem jut. Néha olyankor jut eszembe, amikor képtelen vagyok, egyrészt mert nem vagyok itthon, másrészt mert nem tudom szavakba önteni ami történt vagy amit érzek. Az utóbbi időben nem nagyon csinálok mást, mint alszom, suliba járok (ez tölti ki legnagyobb részét az időmnek), játszom, vagy csak fekszem és nézek valami filmet, sorozatot.
Igaz mostanság kicsit hanyagoltam a sorozatokat, de ennek valamelyest az is az oka, hogy a kedvenceim egyszerűen véget értek, vagy szünetre mentek. A Swingtown-ból nem rendeltek többet, a Generation Kill-ből lement mind a 7 rész, a Weeds meg szünetel. Lassan viszont elkezdem behozni a lemaradásomat rajzfilmekből, mert American Dad-ből még csak 2 évad volt meg, Family Guy-ból 3, Simpsons-ból meg fogalmam sincs hol vannak a DVD-im.
Játékok terén kicsit bővültem, megvettem a Battlefield 2142-t, és a Team Fortress 2-t, és jórészt ezekkel játszom, szerencsére egyre jobb vagyok, és ez megmutatkozik az eredményeimen is. Valamint ott van még az America's Army, amit ugyan most újra fel kell raknom, de nem hagytam még abba.
Suliban lassan el kell kezdeni tanulni, kész örömmámor lesz megírni az első zh-t, bár hozzátartozik az igazsághoz, hogy ez infoból lesz, amitől nem igazán tartok.

Majd jövök még. Legjobbakat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://luckyfourteen.blog.hu/api/trackback/id/tr58684940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása