Profil

Név:
Alfi
Kor:
20
Otthon:
Százhalombatta
Magasság/Tömeg:
6'1"/158,5lbs
Mottó:
Life won't wait

darkjebus @ Last.fm

Nincs megjeleníthető elem

Stats @ Last.fm



És továbbra is...

2008.10.23. 12:23 fourteen

Mostanában sokat írok. Ez valószínűleg azért van, mert sok a szabadidőm, és roppant frusztrált vagyok. Megnéztem a Skinsből 6 részt, és egyre jobban tetszik, főleg Cass miatt. (Mint a legtöbb embernek aki nézi a sorozatot.) Kifejezetten alkalmas arra, hogy elterelje a gondolataimat a saját szar életemről, mert más szar életét nézem. Szóval a sorozatos dolog legalább beindult. Éjjel leszedtem a Zombie Panic! Source-t, ha már ingyenes, de egyelőre nem tudom kipróbálni mert panganak a szerók. Majd este talán, de van egy olyan érzésem, hogy akkor sem lesznek tele, bár örülök, hogy vannak magyar szerverek.

Egyéb: édesanyám meglepett Laár András - Laár pour L'art című könyvével, amibe még sajnos nem tudtam belekezdeni, pedig már kedden megvolt, de hiába valahogy nem vitt rá a lélek az olvasgatásra, inkább a gépet buheráltam meg játszottam. Mindegy, úgy érzem remek olvasmány lesz a vonatra/hévre/buszra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://luckyfourteen.blog.hu/api/trackback/id/tr78727936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása