Profil

Név:
Alfi
Kor:
20
Otthon:
Százhalombatta
Magasság/Tömeg:
6'1"/158,5lbs
Mottó:
Life won't wait

darkjebus @ Last.fm

Nincs megjeleníthető elem

Stats @ Last.fm



Dapp+step.

2008.10.17. 20:04 fourteen

Elgondolkoztam, hogy néha előfordul, hogy egy-egy szám egy lányra emlékeztet, de ahogy végiggondoltam soha nem volt még olyan, hogy egy műfaj gyakorlatilag bármely stílusjegye (most konkrétan a dubstep) egy lányt juttasson eszembe. Jelenleg így vagyok ezzel, és úgy tartom ez nem is fog változni, ennek talán az oka az lehet, hogy körülbelül egy ideje ismerem a lányt és a dubstepet. Ez az önkéntelen egység így azt jelenti, hogy mindig lesz valami ami emlékeztetni fog rá, és ez igazából remek érzés. Kénytelen vagyok belátni azonban, hogy ez a második posztom róla, és ez viszont kezd kellemetlen lenni. Talán elbasztam valamit?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://luckyfourteen.blog.hu/api/trackback/id/tr63719163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása