Profil

Név:
Alfi
Kor:
20
Otthon:
Százhalombatta
Magasság/Tömeg:
6'1"/158,5lbs
Mottó:
Life won't wait

darkjebus @ Last.fm

Nincs megjeleníthető elem

Stats @ Last.fm



Ejjha, ez nem is volt olyan jó.

2008.07.19. 18:05 fourteen

Nos, újra elkezdtem sorozatokat nézni. Ebben nem kis része volt annak, hogy Siófokon megnéztünk vagy 60 Simpsons, 15 Fresh Prince, 10 X-Akták és 5 Deadwood részt. Oldalra ki is raktam miket nézek, fogok nézni és hogy melyikben hol tartok. A Deadwood első évadát hamar ledaráltam, egyszerűen frenetikus. Hogy őszinte legyek mindig is hiányzott egy ilyen sorozat, bár ez leginkább Wild Bill Hickock karaktere miatt tetszett meg. Az Outer Limits-et megint elkezdem nyomatni, bár egyszer már lenyomtam az első évadot, de most elkapott a vágy, hogy végignézzem és hogy folytassan a többi évaddal. Továbbá tervezek még vagy 8 sorozatot, de még nem szedtem össze teljesen, majd kiderül.
Amikor épp nem sorozatokat nézek, akkor a másik webet csinálom (luckyfourteen.extra.hu) és, hogy őszinte legyek, eddig elégedett vagyok az eredménnyel. Már csak a feltöltés részt kell lekódolni, amihez mondjuk szükségem lenne némi flash tudásra és tapasztalatra, de ami késik az nem múlik. Egyébként fel kellene frissíteni a C++ és Delphi ismereteimet is alkalom adtán.
Már csak 5 nap és kiderül felvettek-e.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://luckyfourteen.blog.hu/api/trackback/id/tr36575869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása