Profil

Név:
Alfi
Kor:
20
Otthon:
Százhalombatta
Magasság/Tömeg:
6'1"/158,5lbs
Mottó:
Life won't wait

darkjebus @ Last.fm

Nincs megjeleníthető elem

Stats @ Last.fm



Csalódott voltam tegnap.

2008.10.27. 10:00 fourteen

Néztem a port.hu-t és láttam hogy 23:55-kor Skins-t nyomnak. Mivel nem volt csütörtökön az S02E04 gondoltam, most lenyomják, és a műsorba is 13. rész volt beírva (ami akárhogy számolom, pont az S02E04) eléggé vártam, mert megfogadtam, hogy szinkronosan nézem végig, elvégre februárig van időm. (Akkor érkezik a harmadik évad.) Csalódnom kellett, nem azt adták, helyette még egyszer megismételték a S02E03-at, amit nem volt kedvem nézni, mert csak elsírtam volna magam. Szóval most waiting game van csütörtökig, eléggé sajnálom. Ma olasz, holnap egész nap suli, szóval buli az élet. Már majdnem megvan a pénzem a Fallout 3-ra, és kb 1 hét múlva hozza a posta. (Ha minden igaz....)
Körülbelül huszadszorra nézem a Skins videót amit az előző postban beraktam. Fenomenális.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://luckyfourteen.blog.hu/api/trackback/id/tr10733893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miAnus 2009.03.05. 01:00:27

imádom a FAllout-otX)mindeképp elkell mondanod milyen lettX)bár olvastam róla :)
süti beállítások módosítása